شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
رر

حوزه/ امام جمعه قمصر اظهار داشت: صهیونیست های غاصب با ترور یحیی سنوار در آینده خواهند دید که فرزندان سنوار نابودی آنها را جشن خواهند گرفت.

حجت الاسلام محمدحسین کتابچی امام جمعه قمصر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، ضمن محکوم کردن جنایت رژیم منحوس صهیونی در به شهادت رساندن یحیی سنوار الگوی مقاومت و رهبر مقتدر و مغز متفکر حماس گفت: شهید سنوار مجاهد نستوه عرصه مبارزه با صهیونیزم بود.

امام جمعه قمصر با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با این جنایت سنگین یکی از بزرگترین الگوهای مقاومت در جهان را به مردم فلسطین هدیه داد گفت: صهیونیست های غاصب با ترور یحیی سنوار در آینده خواهند دید که فرزندان سنوار نابودی آنها را جشن خواهند گرفت.

حجت الاسلام کتابچی با بیان اینکه از ابتدای تاریخ تاکنون طرفداران واقعی جبهه حق با طرفداران ابلیس و جبهه باطل درگیر بوده اند گفت: تا زمان پیروزی لشگر امام زمان (عج)مبارزه با تمام طواغیت و اهریمنان ادامه خواهد داشت.

امام جمعه قمصر با بیان اینکه هیچ کدام از ما شاید مستقیم در میدان نیستیم اما با دل و نیت خودمان تکلیف خودمان را مشخص می کنیم. گفت: اگر کسی در دلش این بود که برای چه چوب در لانه زنبور کردند تا این وضعیت پیش بیاید و این همه خون بر زمین ریخته شود قطعا باید بداند که در جبهه یهود قرار گرفته و شک هم نکند که در جمع یهود و صیهونیزم محشور می شود.

حجت الاسلام کتابچی به یک سال شدن عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و افزود: یکی از کارهای دشمنان این است که القاءکنند ویرانی های غزه و به شهادت رسیدن نزدیک به 50 هزار کودک و زن و مرد بی گناه تقصیر حماس و مقاومت اسلامی است.

امام جمعه قمصر منطق مقاومت را مستند به سه محور «شرع»، «قانون» و «عقلانیت و حقوق بین‌الملل» دانست و افزود: رهبری معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه نصر به صورت کامل پیرامون این موضوع توضیح فرمودند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha